Believe in yourself and you will succeed! Follow your dreams and you will be happy!


Cu sufletul la gura, iata ca a sosit si ziua mult asteptata pentru care toata scoala e in verva de la inceputul anului.

Proaspata in catedra de educatie fizica si sport m-am oferit sa organizez si eu ce stiu mai bine, un moment de voie buna, muzica si dans.

Dupa cate am observat, momentul a fost clasat drept surpriza serii fiind asezat cu rabdare la final.

Emotionata, fiind primul meu spectacol la care ma prezint ca organizator si preparator imi amintesc de fostele mele spectacole.

Parca a durat o vesnicie totul insa mi-a incantat simturile inca de la momentul corului pregatit de doamna profesoara Ivancu Sorina, scenetele mi-au starnit si ele aduceri aminte iar momentele muzicale au fost intercalate cu cele sportive, luand parte si cei de la karate.

Locul de desfasurare, Sala Rosetti in cadrul Palatului Paramentului (Casa Poporului) a dat spectacolului atmosfera ce i se cuvine: grandoare si stil, recompensa pentru copiii acestia atat de talentati.

Muzica a ridicat sala in picioare, iar cei mici nu s-au dat inapoi de la dans si cantat. Carevasazica am ales melodii pe val: Dansa Kuduro, Wakka Wakka si Trippin’.

Am avut si eu sustinere, Criss a venit la repetitii iar Non si tati au asistat la intreg spectacolul, dandu-mi increderea ca va iesi bine.

Imi pare rau insa de doua chestii: prima pentru momentul Mirunei, campioana nationala la gimnastica aerobica care s-a pregatit cu tot sufletul, venind si cu un costumas foarte dragut, si careia nu i-a mers CD-ul si mai imi pare rau pentru ca din exces de entuziasm nu am facut poza de grup cu trupa echipa in Zumba, insa am avut alte ocazii sa facem poze impreuna.

M-am bucurat ca au dansat relaxat si destins, m-am bucurat ca publicul a fost alaturi de noi si ca am avut ocazia sa pregatesc un moment in acest spectacol aniversar, si desigur ca am avut ocazia sa imi aleg o scoala pe gustul meu.

Multumesc pentru incredere si suport!

Lasă un răspuns

