Believe in yourself and you will succeed! Follow your dreams and you will be happy!


E primul an in care spiritul Craciunului se apropie cu petreceri si rost de dans si de aduceri aminte. De neasteptat insa anul in care Mosul si-a descarcat toolba de-a binelea bucurandu-ma cu cadouri de la persoane de la care nu ma asteptam.

Asadar sezonul s-a deschis cu petrecerea de Craciun a lui Ivonici in clubul Jukebox care desi e ornat cu tot soiul de chitare mie imi da impresia unei corabii, fiind tapitat cu lemn.

Desi muzica nu a fost chiar pe gustul meu, am fost fascinata de formatia EA care a cantat sa incante electronistii, mai exact tobosarul, care mi-a adus aminte de vremurile cand imi doream sistem de tobe. (Petrecere de Craciun – EA @ Jukebox)

Dupa cum imi dau seama acuma cele patru petreceri m-au purtat prin stiluri diferite, si ele insele au fost total diferite.

Urmeaza incalzirea pentru dans cu o activitate gen sezatoare chiar la facultate. Doamna Urzeala si Doamna Teodorescu organizeaza un curs in straie de sarbatoare „Performanta sportiva” asa ca fiecare trebuie sa aduca un ornament de brad ce sa semnifice performanta. Si nu mult a trecut pana a inceput ora minunata, intr-un decor abia acum descoperit, o sala de sedinte exact pe acoperisul facultatii. Intotdeauna ma intrebam cum se ajunge in turn, iata raspunsul prin cabinetul catedrei de teorie.

Avem brad si surprinzator majoritatea venim pregatiti sa-l impodobim, prezenta este surprinzatoare si ea, asa ca rand pe rand ca la o serbare de scoala iesim in fata si ne prezentam decoratiunea. Ce puteam face altceva decat dragutele mele brose in straie de fulgi de nea, ale caror petale sa semnifice componentele capacitatii de performanta.Irina a facut beteala ecologica, Mickey simbolul iernii polare pinguinii origamii iar floricica bradutul cel dulce, sa nu-l uitam si pe Anton care vine cu Steaua.

Nici doamnele profesoare nu s-au lasat mai prejos si ne-au pregatit cate un glob cu mesaj. Ne-am obisnuit deja sa fm surprinsi de domnisoara Urzeala asa ca nici nu imi pot imagina sa nu fi participat la aceasta intrunire.

Am povestit la lumina instalatiei din brad si in ambient de colinde si miros de dulciuri ce populau in intregime toate mesele si am primit caldura evenimentului in sufletele noastre.

Nu mi-am tras bine sufletul ca Mihaela ma anunta ca si scoala organizeaza o iesire la Crama Pandurilor cu acelasi prilej, chiar langa scoala acolo, n-am fost niciodata, asa ca nu am cum sa refuz, e o ocazie.

Desi pana la ora intalnirii ma cam luase moleseala, si cheful scade in intensitate, dar trebuia sa inaugurez rochia neagra facuta de Nonuca, asa ca ma urmesc.

Ajung la fix cand formatia incepe sa cante, asa ca vreau doar sa am energie si sa dansez ca „pe timpuri”, mananc clatitele cat lautarii isi acordeaza instrumentele, asa ca e motiv bun sa ne ridicam la dans.

Mi-am amintit de toate spectacolele avute in liceu cu Doina Dobrogei fost Pandelasul asa ca am dansat neincetat cu tot sufletul in memoria sarbelor interminabile de la vreo nunta demult trecuta. Asa da inaugurare a rochiei: sarbe, hore, invartite, nu ne-am oprit deloc, 4 dansatoare infocate am fost constant in zona restransa dedicata acestei activitati.

Fiind departe de casa a trebuit sa sa ma retrag, dar incantata fiind ca am dansat cum nu o mai facusem demult.

Nu avem ragaz de odihna, pentru ca primit de la Primaria Sectorului 5 invitatiile pentru marea Petrecere de Craciun de la RomExpo organizata de Marian Vanghelie. Daca tot e primul meu an in invatamant, de ce sa nu particip si aici, daca tot e rost de dans si voie buna.

Fiecare eveniment cu debutul rochiei lui, asa ca fiind vorba de RomExpo am ales modelul propus de Ivonici ce s-a dovedit a fi o provocare pentru Nonuca.

Am intarziat din acelasi motiv, moleseala si lucrul cu brosele cadou, insa am avut timp de ajuns cat sa topai si sa gust din ceea ce s-a servit.

Non si tati m-au remarcat si la TV, cand cei de la Realitatea Tv faceau caz pe seama cheltuielilor facute de Vanghelie cu marele eveniment, care pe buna dreptate au fost.

Probabil nimanui nu ii era dor de Andreea Banica sau Smiley si Alex Velea si s-ar fi bucurat mai mult la o prima insa decat deloc mai bine si atat, probabil asa s-ar justifica numarul mare de participanti.

M-am bucurat in schimb de Brenciu si Voltaj, insa am fost dezamagita de ceea ce am vazut in jur. Panica dupa baloane,dupa orice, modul in care toata lumea se napustea la cate un nimic, avand in vedere ca totusi sunt cadre didactice.

Mancarea rece si ciudata, nu sunt eu mofturoasa insa am cam ales din farfurie asa ca noroc cu niste frigarui ca mi-am acoperit necesarul de energie cat sa ajung pana acasa. Nu cred ca sunt singura care a ramas cu impresia ca totul a fost de fatada, cu toate ca m-am simtit foarte bine la spectacol si la dans.

E prima data cand vad RomExpo amenajat de sarbatoare si concert fiind strabatut de lasere si lumini, tipete si voie buna.

Cu aceste petreceri nu incheiem sezonul insa revenim la normal cu intalniri in ceainarii cu gust de iarna si joc, magia cadourilor si alte activitati de suflet.

Lasă un răspuns

