Believe in yourself and you will succeed! Follow your dreams and you will be happy!


6 decembrie, Mos Nicolae trece si pe la noi cu un telefon de la Irina care ne invita la Sala Palatului pentru ca are bilete la concert.

Nu putem sa o refuzam pentru ca ar fi iar o activitate in premiera, mai ales ca este si un cor numeros, 350 elevi si studenti si o orchestra compusa din 75 de instrumentisti iar ca invitat special Marcel Pavel.

Afara frig, parca ploua, parca ninge, ne dam intalnire la Cismigiu si topaim pana la Sala Palatului unde desigur mare aglomeratie. Invitatiile s-au dat in scoli asa ca sunt grupuri, grupuri de elevi.

Ne gasim cu greu un loc convenabil unde sa ne simtim bine iar concertul isi face deschiderea cu un colind. Scena este invadata de sute si sute de robe negre si esarve de diferite culori. Colindele ne linistesc sufletele iar din cand in cand ne mai dam un cot, auzind discutiile elevilor din spate. Chicotim si ne camuflam in marea de elevi, suntem si noi pe randurile din spate.

Nu ma foiesc prea mult pentru ca suntem inconjurati de bagaje si cadouri, Criss mi-a adus o Craciunita si dulciuri. Mi-e frica sa nu o ingramadesc, asa ca am foarte mare grija.

Tocmai dupa cele doua melodii ale lui Marcel Pavel ma echipez si sunt gata de plecare, azi am aerobic insa sunt bucuroasa ca am avut parte de niste colindatori care mi-au mers la suflet.

Multumim Irinei pentru invitatie si Inspectoratului pentru initiativa!

Lasă un răspuns

