Believe in yourself and you will succeed! Follow your dreams and you will be happy!


Am facut cateva zile printre ultimele din abonamentul CFR, naveta la Medgidia, si daca pentru cineva oboseala ar fi fost cuvantul caracteristic, pentru mine a fost o distractie. Numai ideea ca acum sunt in Bucuresti si peste doua ore si jumatate sunt acasa ma inveselea bine de tot.

Sambata m-am intors pentru ca aveam un voucher cumparat la Pillow Bar. Cu putin timp inainte sa iesim am citit pe internet o recenzie a localului, care ne-a ingrozit insa am mers sa ne convingem, aveam deja rezervare facuta asa ca era un motiv sa ne strangem cu toti Ciresarii: eu Cristi, Irina,Flori, Alex, Kiki, Dani, Elly si Manole.

Locul este cunoscut pentru narghilea insa pe voucher avea si ceai si cafea.

Pentru distractie am comandat si narghilele, 2 la numarde a caror aroma  nu ne-am ,convins nici pana la sfarsit, desi toti am pledat spre portocala, in nici un caz comandata de noi.

Am avut rezervarea sus la mansarda si macar am avut noroc de scaune cum trebuie, insa tavanul plutea exact deasupra noastra. 

Povestim si ne distram si nu luam in seama toate neajunsurile, dar cosmarul cu toaleta le intrece pe toate. Consider ca sunt localuri de profil mult mai dragute si ingrijite unde merita sa mergi pentru relaxare. De preferat inainte sa comanzi un voucher, indiferent de ce anume este vorba, sa te interesezi bine.

Insa pentru a mai drege cat de cat bucuiocul acestui post am zis sa il indulcesc cu un targ caruia ii trecem pragul in premiera. 

De data asta vorbim de o locatie cu poveste Hanul lui Manuc unde mestesugarii in ale zaharurilor expun produse facute manual de calitate superioara.

Adulmecam, gustam si privim, preturile fiind destul de condimentate sa spun asa. Toate soiurile de ciocolata, cozonaci, bomboane chiar si torturi. Nu inainte de a iesi suntem fascinati de mirosul de cafea, desi nu suntem bautori, boabe de cafea fiind rabdatoare in saci veniti de pe taramuri straine.

Micut dar consistent, speram sa vizitam si alte incaperi ale Hanului, insa atat pentru editia asta.

Lasă un răspuns

