Believe in yourself and you will succeed! Follow your dreams and you will be happy!


Nu stiu cum fac dar aflu numai de evenimente foarte dragute de oriunde. In cazul de fata nici nu mai imi amintesc altceva decat faptul ca i l-am recomandat imediat lui Criss el fiind mare bucatar priceput si indragostit de retete. Asa ca schimbam doua vorbe si ne vedem inscrisi la marele eveniment.

Din timp suntem instiintati de faptul ca am fost selectati pentru eveniment, primim invitatiile si mesajele pe telefon asa ca desi programasem plecare acasa, nu mai e cale de intoarcere!

Villa Rodizio cu specific mediteraneean o stim din vara de la expozitia de aranjamente florale asa ca desi vazand-o o singura data pasii ne readuc aici fara dificultati. 

La fel ca la Cafepedia, ne urcam la etaj unde se desfasoara evenimentul, asa ca deodata, proaspat terminand de  citit  Casa de la Malul Marii si Suflete Pereche imi vad visul cu ochii, dar mai e pana acolo, de ajuns insa sa ma simt ca acasa. Primire calda, ambianta placuta, concurs pe gustul  nostru.

Ne obisnuim cu atmosfera, iar evenimentul incepe cu o moderatoare draguta si foarte placuta. Cunoastem competitoarele, juriul, bucataritul incepe.

Analizez tot, asa cum sta in fire, unui observator fin si sunt uimita de cat gust este in amensajarea cladirii, aerul acesta vechi ma exalteaza.

Degust aperitivele, lui Criss nu ii face nimic cu ochiul, asa ca eu gust din toate. Desi au fost chestii noi mi-au placut in mare parte: salata cu hrisca, frigatui cu legume, salata beuf, si ce  a fost mai interesant niste racitura cu racitura cu peste si morcovi (cred ca era peste, oricum carnita).

Aspectul era foarte viu colorat, asa ca imi reamintesc ce se vorbea la conferinta SETS inlegatura cu copiii si micul dejun. Nu ai cum sa stai deoparte la asa o cromatica.

Avem parte de concursuri fulger organizate de cei de la Casa si Gradina in legatura cu bunele maniera. Desi la unele intrebari stim raspunsul, reactionam cam lent. Oricum inca nu am aflat ce, dar ceva era deranjant la cea care prezenta. Nonverbal cred ca transmitea ceva ce se batea cap in cap cu bunele maniere , don’t know!

Am analizat munca participantelor si mi-a placut ca au lucrat in echipa vesele si degajate.

Noi ne-am mia indulcit cu niste fursecuri, am mai ascultat cate o poveste si am adulmecat in continuare locul acesta de poveste.

S-a facut si departajarea, juriul a ales si toata lumea a castigat, capitanul de echipa cat si ajutoarele asa ca toata lumea multumita.

Nici invitatii nu au plecat cu mana goala asa ca la plecare am primit cate o plasa burdusita de cadouri in spiritul Craciunului, multumim frumos eCuisine,Lidl si Villa Rodizio ca ne-ati gazduit si ne-ati omenit!

Desigur povestea celor doi Ciresari si-au continuat plimbarea la DecoFlora rosie de Craciunite, la Carturesti cu aroma de carti proaspete si la Sala Dalles in forfota targului de Craciun, toate cu acelasi entuziasm.

Lasă un răspuns

