Believe in yourself and you will succeed! Follow your dreams and you will be happy!


Singura carte achizitionata de la Targul Gaudeamus de anul acesta pe cea cu lucruri de facut inainte de a te casatori pentru Ivonici.

Mergand atat de mult cu metroul am prins viteza la citit, asa ca titlurile achizitionate tot mai des nu au ragaz de asteptare.

O am in minte pe Cecilia Ahern prin PS: I love you si desigur nu o pot ocoli atunci cand primesc si o recomandare, de data asta de la Irina.

Genul meu preferat, ma cufund in el inca o data, cel cu mesaje si scrisori de data asta fila cu fila.

Crezand la inceput ca este ceva pasager constat cu uimire ca este in intregime un ping-pong de mesaje intre Rosie si Alex ca apoi sa se largeasca usor usor paleta de personaje.

M-am distrat copios cu incipitul celor doi micuti si m-a facut sa imi amintesc de anii de scoala de prieteniile si aspiratiile noastre de atunci. Nu pentru mult timp pentru ca timpul vibreaza altfel in povestea celor doi petrecandu-se intre zilele de nastere si alte momente importante din viata lor: nunti, botezuri, absolviri, mutat, divorturi si angajari.

Uimitor cat de frumos reusesc sa mentina aceasta relatie de prietenie atatia ani, cu bune si rele.

Cititorule, ia aminte! Vei avea parte de multe surprize si evenimente soc pe parcursul rasfoitului, cu timpul vei capata siretenia de a banui si de a asista inspaimantata, da ai ghicit majoritatea sunt din categoria piedici.

M-a fascinat prin modul in care cei doi protagonisti reusesc sa mentina relatia de prietenie la distanta, in timp si indiferent de ce personaje intervin in viata lor.  Sunt pasaje ce m-am induiosat, chiar pana la lacrimi, dar si vesele asa ca am chicotit.

E lejera si foarte usor digerabila dar are atatea substraturi de luat in seama. M-a marcat treaba cu visele si realizarea lor. Mi-am amintit si eu de al meu, l-am elaborat mai bine si incerc sa lucrez cu „Legea atractiei” e treaba serioasa la mijloc.

Mi-am mai adus aminte si de anii cand corespondam cu verisoarele mele si cu bunica, pe vremea cand era doar telefon fix. Mi-ar placea sa am cu cine coresponda si acum, asa ca mai trimit cate un mail celor dragi din cand in cand. Asteptarea aceea cu sufletul la gura ca plicul sa se zareasca prin gaurelele cutiei postale nu se compara cu nimic. 

Tu cititorule, vei avea o legatura constanta cu personajele pentru ca le vei fi alaturi la bine si la rau, poate vei judeca unele decizii sau poate iti vei reevalua comportamentul, oricum ar fi cartea iti va ramane in suflet.

Nu o vei uita pe Rosie Dunne iar pe Katie cea incantatoare si vioaie nici atat. Cu siguranta te vei indragosti de Alex Steward si vei astepta cu nerabdare scrisorile lui, pentru ca si tu vei deveni un personaj in povestea asta.

Constati cu aceeasi uimire cum anii zboara de-adevaratelea nu numai in carti si nu pierzi nici o ocazie sa rememorezi intamplari din trecut alaturi de familie, colegi, prieteni, totul se misca in jurul amintirilor asa ca pastreaza-le bine, vei avea motive de bunadispozitie mai tarziu.

Pretul cartii a fost de 16 lei cu aplicarea celor doua reduceri la standul Editurii All,asa ca am reusit sa ma bucur din plin.

Multumiri Ceciliei Ahern pentru ca e incantatoare.

 

Lasă un răspuns

