Believe in yourself and you will succeed! Follow your dreams and you will be happy!


Decembrie parca zboara, iar la mine in cap nu era decat un cuib de cuci, pustiint de idei pentru a face ziua mai speciala.

Munca asidua, rotite in actiune imi vine ideea cadoului, coincidenta face ca Elefantul sa coopereze si sa punem la cale cum se cuvine ziua celui mai bun prieten.

Vesela abia imi stapanesc surpriza, insa cu planul sunt pe nicaieri. Alte sesiuni de brainstorming scot la iveala idei stralucitoare, asadar fac planul pana nu le pierd, am pauze ce trebuiesc acoperite asa ca rotile trebuie insa sa functioneze. 

Fac rezervare la Serenidipity, ceainaria, la atelierul de pictat pe cani si ma interesez de Restaurantul Excalibur, in rest nimic.

In ultimul moment stabilesc intalnirea, locul unde ii voi da cadoul, plimbarea la magazinul Muzica amintindu-mi de entuziasmul din zilele precedente de la 5 zile 5 arte si desigur mai adaug o fotografie fulger intr-o statie de metrou .

Pana la relaxarea din ceainarie va petrece cateva ore in zgomotul orelor de Educatie Fizica cu tema din fotbal. 

Nu-mi ramane decat sa trimit mesajul fulger: „Ne vedem intr-o ora in fata Teatrului Odeon. Pregateste-te sa fii un rege!”

Cu toate astea intarzii, dar surpriza are efectul scontat, pot vedea asta in ochii lui, astazi suntem blanosi amandoi.

Muzica nu e chiar ceea ce imi imaginasem mult schimbata de la ultima vizita acum multi ani.

Ne indreptam spre Excalibur, restaurant medieval unde ne bucuram de ospitalitate si atmosfera placuta. Alimentam cu meniul zilei, care intre noi fie vorba o oferta foarte buna, de aici si smecheria cu mesajul.

Fugim spre casa sa imi iau echipamentul pentru scoala, fulger facem poza cu blanoasele la metrou la Universitate, moment de distractie si luam o pauza de respiro cu Nintendo Wii cu un tenis si un bowling.

La scoala timpul zboara si freamat de nerabdare sa vad daca surpriza functioneaza. Apare si Flori, desigur suna si clopotelul asa ca incerc sa fac pe misterioasa: „Mergem la Romana sa ne intalnim cu omul negru care ne va da un indiciu.”

Intuneric, burnita si putina intarziere gasim ceainaria multivalenta ce gazduieste foarte multe idei si ateliere.

Vin canile, vad surpriza pe fetele celor doi si imi creste inima. Ne punem pe lucru si pe indulcit cu bomboanele lui Criss iar Ceaiul Tropical Fruit e indragit de toti numai ca absorbiti de lucru am cam uitat de el.

Concentratie maxima, imaginatie descatusata, Flori si Criss reusesc opere de exceptie, o au in sange, eu aleg calea formelor geometrice si a abstractului, nu reusesc sa fac nici o floare din cele propuse, ma multumesc cu ceva simplu.

Ne-au ramas amintiri frumoase cu o atmosfera prietenoasa si cani personalizate cu mult suflet.

Se pare ca pot face si surprize, sa pastrez o unda de mister si sa uimesc, insa mi-a trebuit mult control.

Ma bucur ca am reusit, Criss este inca uimit de cele doua carti ale lui Cornel Dinu si de calendarul personalizat cu toate plimbarile si activitatile noastre.Flori inca este si ea entuziasmata de calut,la fel si noi, ne-a socat pur si simplu.

Activitatile de genul acesteia unesc Ciresarii atat de mult. Drum bun Ciresari si La multi Ani!

Lasă un răspuns

