Believe in yourself and you will succeed! Follow your dreams and you will be happy!


Ploua de ceva zile incoace, si eu tot sper sa ninga, sa fie iarna iarna, asa ca pentru a accentua dorinta Ivonici imi da doua vouchere la patinoar,nu mai e timp de stat, imi scot patinele de la pastrare si Criss de asemenea. 

E un patinoar nou pentru amandoi, e pentru prima data cand patinam in Tineretului, mai exact in fata Salii Polivalente (sau spatele) langa podul peste lac, numele este Exense si vei observa negresit si sinteticele de alaturi ce gazduiesc sportivii si pe timpul iernii.

E un pic trecut de ora pranzului, insa nu e nici o miscare pe aici. O fetita insotita de bunicul ei patineaza de zor pe patinoar. Pentru o ora patinoarul va fi numai al nostru .Schimbam sensul cand vrem noi, patinam in ce directie vrem pentur ca nu ne deranjeaza nimeni. Ma uit pe cer si spun ca „Sa vezi tu ca azi o sa ninga sigur!” Dansez, patinez muzica e foarte dansanta si desi e de o dimensiune micuta (asemanator cu cel din Kisseleff) fiind trasat doar de 6 lame de patine, pare mare.

Dupa fix o ora am fugit fiecare in treaba lui si ghici ce,  a inceput sa ninga. Ne-am convins mai bine seara la promenada dupa dentist, pe stradutele dintre Victoriei si Romana. Am ajuns chiar si la Moxa, unde a fost si Ivonici cazata o vara.

Zona asta are farmecul ei, prin arhitectura si aerul acesta de parca ar fi acolo dintotdeauna. Am reparcurs trasee de asta vara, am descoperit alte stradute si desigur, statuia din fata de la Moxa, de care chiar nu stiam.

Am ajuns acasa intr-un suflet, stiind ca a venit musafirul mult asteptat: Mitzu Am indragit-o de cand am descoperit-o ascunzandu-se dupa tabloul cu Audrey Hepburn. Ne-am gasit amandoua de joaca pana tarziu apoi am adormit ca doua ghemotoace impreuna. Pisicile ma uimesc intotdeauna prin simplitatea jocurilor si a obiectelor alese.

Lasă un răspuns

