Believe in yourself and you will succeed! Follow your dreams and you will be happy!


Ajunul Craciunului l-am pastrat pentru persoanele cele mai apropiate mie, asa ca pe zi am iesit cu Criss sa impartim bucuria iar pe seara in familie si cu noul membru, ghemotocul in chirie.

Asa ca ne dam intalnire la Unirea, mai ridic un plic surpriza pentru Ivonici cu magneti personalizati cu pozele noastre, si ne indreptam spre Pizza Dominium unde au in permanenta reduceri, primim una chiar inainte de a intra. Purtam in mana plase si cadouri frumos ambalate, ce se ascunde oare inauntru?

Am mai mancat aici, prin vara si am fost foarte multumiti, o pizza mare ne ajunge la amandoi si dupa dam comanda, deschidem cadourile, suntem nerabdatori. Adevarat deci am fost foarte activa in luna aceasta cu iesiri si plimbari in privinta cadourilor am fost cam agitata, asa ca ce as putea sa ii iau lui Criss pasionat de dulciuri si avand intotdeauna cate o bomboana strecurata prin buzunare, decat o bomboniera handmade cu insemnele Craciunului, aurita si ticsita de diverse sortimente de dulciuri. Fularul imbraca bomboniera si asteapta sa isi faca datoria in frigul de afara. Cutia in care am impachetat am ales-o in ideea de a aduna de acum incolo tot ceea ce il bucura, asa cum fac si eu de aproape un an de zile cu „memories box”.

Emotionata desfac cu grija si eu pachetul frumos ambalat, chiar si cu fundita, si descopar cartea mult indragita „Yoga and Pilates for everyone”. Vrem sa ne punem la punct limbajul profesional in engleza asa ca ne pregatim cu spor. Rasfoiesc si nu ma satur, aproape ca uit ca mai este un pachet, ce isi asteapta rabdator randul.

N-o sa-ti vina sa crezi, este chiar jocul Activity pe care il jucam aseara la Ceainaria Tabiet, si de care sunt de-a dreptul fascinata. Imi vine sa chiui, asa cum imi vine atunci cand sunt in culmea bucuriei, deci chiui.  Chiar si chelnerita ne observa buna dispozitie si bucuria de copii pe care o avem amandoi intiparita pe chipuri la deschiderea cadourilor.

Jocului ii vom face inaugurarea tot in gasca de Ciresari la Kiki acasa, o repetitie pentru revelion, cu veselie si rasete si desen si mima si multa multa vorba. 

Acasa ii astept pe Non pe tati si pe buni si ne alintam pe rand cu ghemotoaca (mototoala) de care ne era tuturor dor de la plecarea pisicii noastre. O strig inca in fiecare seara…Miau!

E primul Craciun petrecut in Bucuresti, o inaugurare si pentru casa lui Ivonici, care e gazda!

Lasă un răspuns

