Believe in yourself and you will succeed! Follow your dreams and you will be happy!


Nu prea m-am mai angrenat in concursuri in ultima vreme insa, la insistenta lui Ivonici, am facut echipa si am intrat in joc.  Weekend-ul asta a avut loc cel mai mare targ de nunti si primul la care iau parte. Da, si-a pus in gand sa castige asa ca, invitatiile au fost ale noastre, iar noi voiosi la Marriott, un alt loc unde merg pentru prima data, ca  sa fie treaba treaba.

Asa ca am fost foarte uimita, atatea rochii, aranjamente, flori, costume, agitatie si nu de orice fel, ci de nunta.  Totul se intrepatrunde, Dj-ul mixeaza, mi-au dat atatea ganduri.

Nu m-am gandit la nunta mea, nici nu mi-am imaginat, toate la timpul lor. Dar mi s-a parut ciudat si sa ma gandesc ca Ivonici chiar se marita, umbland asa de la un stand la altul, ochind toate rochiile, volanele, modelele,croiurile  o avalansa de alb alunecand la picioarele mele, desigur impestritate de diferite culori nonconformiste.

Apoi toate cate trebuie puse la punct, muzica, fotograf, cameraman, decor, invitatii si tot atatea variante din care sa poti alege. Pentru o nehotarata ca mine, parca mult prea multe variante, toate frumoase in felul lor.

Schimbam locatia cu maxi-taxiul pus la dispozitie de organizatori si raman si mai uimita de locatia din Palatul Parlamentului care inunda de-a binelea. Forfota parca este si mai mare. Aici rasfoim si cataloage de invitatii si vad atat de multe modele ingenioase.

Pentru mirese, miri si toata orchestra nuntasilor, o idee pentru fiecare. Se organizeaza in curand si o simulare de nunta. Parca am fii in filme, nu? Pentru mai multe detalii va las site-ul targului si desigur viitoare mirese de pretutindeni adunati-va!

Comments on: "ExpoMariage JW Marriott Bucharest Grand Hotel & Palatul Parlamentului ~ 15 Ianuarie 2012" (2)

  1. Nu stiti in 2015 se va mai face acest eveniment?

Lasă un răspuns

