Believe in yourself and you will succeed! Follow your dreams and you will be happy!


Ivonici ma anunta de petrecerea cu colegii de la facultate si imi cere parerea in legatura cu potolul si ospatul, imi da si variante si decidem de comun acord sa il intrebam pe bucatar el ce parere are si daca stie unde am putea gasi un ingredient. De ajuns cat sa schimbam meniul neputand refuza oferta lui Criss de a ne face o demonstratie live de Lahmacun(arit) asa ca Ivonici constiincioasa se pune pe facut lista de cumparaturi.

Inventariem ce avem in buctarie si desi tarziu sa mai reevaluam ceva imi dau seama ca nu avem surcea pentru intins lipiile. Imi trece insa o idee si descoperim repede repede ca totusi avem si facalet deci bucatarii sa isi puna sorturile.

Criss vine val vartej de la antrenament si apuca sa isi traga sufletul printre ingrediente. Eu cu Ivonici tocam de zor zarzavaturile si dam startul bucataritului, la unison.

In curand toate mirodeniile, carnurile, zarzavaturile isi vor gasi calea spre cratita, iar mireasma se va impregna pentru ceva timp in narile noastre. Nu ma sfiiesc si gust din toate, e ziua mea in care imi dau voie, asa ca profit. Nu intru in amanunte de cantitati si mod de preparare pentru a nu va induce in eroare, insa vor aparea cu siguranta curand la insusi bucatarul.

Pe parcurs vin si invitatii, asa ca lipiile isi umfla coca in cuptor. Imi dau toata silinta ca ajutor bucatar asa ca iau patrunjelul la zor. Il ciufulesc tot si e gata sa cada in ploaie pe lipia calda cu carnita rumena de pe ea. Lamaia si rosia intregesc gusturile ce asteapta  nerabdatoare sa ghicesti, ardeiul iute e sub acoperire.

Primim laude, eu le indrept mai departe spre Cristi si tot asa pana la al 12-a lahmacun. Hihi ma simt ca la shaormerie si imi place, e in bucataria de acasa.

Suntem si noi gata de joc. Asa ca Activity ne impanzeste cu cerinte: desenam, vorbim, mimam si ne distram copoios. Un ras de doisprezece oameni la un loc ridicandu-se pana pe acoperisul blocului.

Castig prima tura, in echipa Iepurilor, cu Ivo si Mada cu intuitie, iscusinta si in multe urale. Schimbam si echipele, schimbam si regulile asa ca voi fii nevoita sa mimez bunavointa, bruma si trac, cu un unic raspuns comun.

Ne place jocul asta si il vom juca cu orice ocazie.

Ne distram pana tarziu in noapte fara sa simtim oboseala, neuronii sunt in priza, incearca sa gaaseasca cuvantul potrivit, cateodata merge, alteori ne apropiem insa oricum ar fi lahmacun-ul se pare ca ne-a picat bine tuturor pentru ca ne distram pe cinste.

La multi ani Ivonici!

Lasă un răspuns

