Believe in yourself and you will succeed! Follow your dreams and you will be happy!


Ultima luna a zburat ca un pescarus, si fara sa imi dau seama prea bine, insa cu numaratoarea stricta a lui Criss, ce imi anunta plecarea, bagajul a inceput sa prinda forme si sa atarne greu la cantar. Liste peste liste, legate de orice, cursuri si informatii diverse, intrebari si emotii.

Am fost foarte convinsa cand am depus actele pentru o astfel de bursa, din cauza piedicilor aparute pe parcurs si a maratonului constant dupa ceva incepuse sa imi scada din elan si sa cutremure convingerile de la inceput.

Fara a-mi da seama, s-a facut 31 Ianuarie, bagajul era gata, lista era plina de ticuri, teoretic pregatita de plecare.

Ma relaxasem la ideea ca nu plecam totusi singura din Otopeni ci eram in grup de Erasmusi la acelasi program, nu pentru mult timp pentru ca ne confruntam biletele si aflam ca la Copengaha ne vom imparti iar eu sportiva din fire sa fug cu bagajul inantea lor.

Zbor linistit cu Maleev pana in Budapesta (Hungary) si nici prea aglomerat, palcuri de lumina inghetata la picioarele noastre, somn printre gene. Bombardierul a plecat putin intarziat dupa ceasul meu, in gandul meu “ora de schimb” de la Copenhaga la Aarhus se transforma intr-un elastic.

Daca la Otopeni (Bucharest) am trecut curat linistit, incaltata fara nici o problema, la unguri, treaba era batuta in cuie, toata lumea se descalta, toata lumea perchezitionata. Si aici aceeasi ora de schimb. Toata atentia si orientarea in spatiu erau in ochii mei de soim si in busola mea interioara. Desi coada la transfer, ajungem la poarta de la care pleaca Maleev-ul de Copenhaga, Boeming de data aceasta, mare si plin de oameni.

 Am solicitat bilet la geam, asa ca am m-am relaxat privind soarele si plapuma de norisori oita ce incepeau sa prinda forma spre Danemarca.  Sorbeam fiecare raza si in ciuda ochiuletului de geam bine captusit simteam cum sintetizez vitamina D.

Aterizam in Copenhaga la timp, si ceasul ticaie: trebuie sa imi iau bagajul, sa schimb terminalul, sa fac check in si sa ma urc in avionul Cimber spre Aarhus.

Alerg, gasesc zona pentru bagaje, in care astept 15 minute, pana sa inceapa sa apara, ma tine pe ghimpi, nu e in primele dar de indata ce apare, o luam la fuga impreuna, cine a mai pomenit 1000 m transport bagaje-viteza?

Ei bine desi mai bine de un an de zile am refuzat sa intru la metrou in Bucuresti, din cauza orientarii, nu stiu cum au fost asezate planele sau daca Sfantul Anton s-a uitat spre Danemarca sau doar agandurilor apropiatilor s-au raspandit in aceeasi directie insa am gasit toate sagetile din prima si la timp. Sagetile m-au dus prin exteriorul aeroportului spre terminalul 1 sunt uimita de culorile frumoase ale soarelui printre nori, si aerul destul de caldut in comparatie cu Romania.

Deocamdata vant fac doar eu cu trollerul de 23 de kilograme in alergare. Fac check-in la fara 20, cam asa, iar domnul de la ghiseu e chiar haios. Ma asteptam la acelasi proces de dezbracat-te Imbraca-te, insa am trecut ca prin apa, ba chiar m-au condus spre poarta. Surpriza cei 3 alaturi de care am plecat din Bucuresti au ajuns inaintea mea, insa tot eu voi fii cea care pleaca prima, am bilet la 10:05.

Imi trag sufletul, imi rearanjez documentele in functie de prioritati, si ma indrept spre avion. In aceeasi zi, in interval doar de cateva ore, experimentez cred ca toate variantele de urcare: autobuz (Ro), tub direct in avion (Hu) si urcare direct cu scara de pe pista aeroportului (Dk).

Ma asez, de data asta in fata, fiind ca la trenurile noastre personale, fara loc asigurat, si zambesc fericita. Cum ar fi fost calatoria fara peripetia alergarii?

Din Aarhus, asteapta exact la poarta aeroportului autobuzul 925X, iar biletul este de 15 Euro, distanta pana la Central Station fiind de 35 kilometri.

Ma intalnesc cu Nanna (buddy) in statia de autobuz si mergem impreuna la camin cu taxiul, azi avem bilet de la facultate si nu trebuie sa platim. Sunt mai bine de 5 kilometri si din centru in cartierul Gellrup, dar caminele par pustii, nici urma de picior de om.

E un camin normal, pe culoar, in spatiul dintre 2 camere este bucataria si suvrageria ce o avem la comun. Aici necesita ceva curatare insa o sa fie in regula.

M-am relaxat de tot asa ca m-am bagat in cuibul cald pentru somn. Maine programul de descoperire si de cunoastere a colegilor. Interesanta ideea de spune la inceput fiecare ce asteptari are de la curs si ce intelege el prin cele trei componente: Nature Health and Democracy aducand 3 obiecte reprezentative. ~ ale mele busola, fluierul si camera foto.

Pupici si imbratisari din Danemarca pentru toti cei ce isi plimba privirile pe randurile astea acuma dar mai ales pentru cei ce sunt cu gandul la mine.

Comments on: "The Erasmus departure and the First day in Aarhus" (3)

  1. Love it!!!!
    O sa ma delectez cu peripetiile tale🙂
    Distractie faina ghyghylino!!!

  2. super! mult noroc, Veveritzo:* te pup:*

  3. Greetings from Bucharest! Abia astept urmatorul blog! >:D<

Lasă un răspuns

