Believe in yourself and you will succeed! Follow your dreams and you will be happy!


Prima luna am considerat-o vacanta asa ca mi-amincarcat bateriile la maxim iar apoi am ridicat antenele pentru a gasi activitati potrivite pentru transformarea energiei.

Asa ca am incceput cu o ora de aerobic in stil international cu colegele de grupa chiar in camin. Ne-am veselit, am lucrat si a fost bine.  Pe parcurs insa mi-am adaptat antrenamentul in functie de muzica pe care o ascultam seara de seara, asa ca Pilates s-a mulat cel mai bine pe muzica lenta ca Buddha Bar.

Dorm mai bine dupa o sesiune de exercitii, iar echilibrul interior este limpede, asa ca am tinu ritmul ceva timp. Mai apoi aflu de la Margherita de orele gratuite de yoga sub indrumarea lui Julian la Facultatea de Arhitectura asa ca mergem impreuna prima data curioase de nu se poate.  

Imi dau seama inca de la inceput ca nu este stilul traditional insa are si o parte de meditatie, ce ar trebui sustinuta de motivatia ta si de vointa, dar se aseamana foarte mult cu ceea ce faceam eu in camera. Pozitiile din yoga imprumutate de Pilates de fapt, Pilates utilizand aparatura specializata practicat in mod traditional.

Sunt bucuroasa sa invat si miscari noi, iar faptul ca ora se desfasoara la mansarda clardirii am ocazia sa admir cerul, iar luna sclipeste frumos in ochiul de geam.

In paralel pe aceeasi muzica incerc sa leg si doua-trei miscari de dans contemporan, ma relaxeaza chiar daca corpul lucreaza intens, iar la a doua sedinta de yogao convingem si pe Ola sa ia parte asa ca ne distram copios inainte ca Julian sa isi faca aparitia, de data asta ploua…observ ploaia pe acelasi ochi de geam.

Plec cu bicicleta, asa incat mai am ceva rezerva de energie pentru a pedala pe urcusul dinspre Brabrand.

Orele se desfasoara sub forma de donatie, asa ca la sfarsit poti lasa cat poti, cat vrei sau cat consideri. M-am bucurat sa am ocazia sa invat termeni noi in engleza din domeniul in care ma dezvolt si sa exersez.

Ulterior am ramas doar cu dansul, in perioada in care am aflat de „Danse Dag” cu Vittoria Lasorella, coregrafa de dans contemporan de la IHA, locul unde am facut practica in domeniul sportului. Echipa de dansatori profesionisti ce au facut o reprezentatie pe 29 aprilie in Mollenparken, cu o scena verde, naturala delimitata de trandafiri.

Desi ploaia a pus presiune pe organizatori, norii s-au scuturat abia la sfarsit in ropot de aplauze. O zi a dansului cu totul reusita, cu muzica live, cu dansatori ce pun suflet in ceea ce fac, costume extraordinare in locul unde Arrhus-ul prinde viata, la doi pasi de centru in fara Bibliotecii.

Prin toamna am luat parte la un curs de dans contemporan alaturi de Clubul de Miscare pentru Sanatate si desi a fost ceva nou si total diferit fata de ceea ce eram obisnuita, il apreciez foarte mult, iar pe Vittoria o apreciez din prima clipa cand am intalnit-o, la o ora de zumba si aqua gym la „Idraetshojskolen IHA” . Toata stima.

Ce poate fi mai frumos decat un dans care sa iti exprime starea sufleteasca, sa transmita emotii si trairi, un dans care sa te reprezinte?!

Lasă un răspuns

