Believe in yourself and you will succeed! Follow your dreams and you will be happy!


Margherita e mereu la curent cu ceea ce misuna in Aarhus asaca ne anunta de Balkan Night in seara de vineri. Toata lumea e inerta sau in cel mai bun caz nehotarata asa ca eu nu stau pe ganduri si ma alatur.

Locul mi-e cunoscut pentru ca e in acelasi parculet cu MusikHuset si AROS asa ca bicicleta merge la sigur.

Iau pulsul stradutelor din centru pline de petrecareti si entuziasm. Ma opresc la orice vitrina in orice colt ce imi atrage privirea curioasa. Ma intorc la local bucuroasa, iar petrecerea e in toi. Marghe si prietenele internationale vin din petrecerea Spice Girls asa ca sunt bine puse pe petrecere.

Am asteptat destul pentru o petrecere adevarata asa ca cizmele ma poarta in mijlocul ringului de dans. Muzica este mixata de doi Dj priceputi asa ca ne poarta si pe meleagurile tarii, vesela tropai de bucurie, imi dau seama cu incantare ca mi-era dor de o sesiune de dans.

Cand Marghe poarta peruca blonda, incerc si eu un bruneta, Victoria din Spice Girls, ma uit in oglinda si ma amuz, nu m-am imaginat niciodata cu o alta culoare a parului.

Dupa o asa seara reusita, in momente de cumpana cand nu stiam incotro sa o apucam, variantele se rezumau intotdeauna la HQ, asa am nimerit a foua oara in mijlocul unei petreceri in stilul anilor 80 fara sa ne dam inapoi de la dans, iar in final sa revenim la Blkan Night.

Secretul serilor reusite nu a stat numai in indemanarea si priceperea celor doi DJ dar mai ales in veselia petrecaretilor ce nu se dau inapoi de la nici un ritm, la un moment dat chiar m-am trezit invartita pe o melodie salsa cu atata precizie.

Desigur atunci cand muzica se oprea iar luminile se aprindeau, bicicletele stiau deja drumul spre casa: cu cantec, cu veselie, cu licurici si cu nopti albe in care se crapa de ziua la ora 3:30 AM, iar pasarile incep sa cante.

Ametitor, obositor dar atat de placut!

Lasă un răspuns

