Believe in yourself and you will succeed! Follow your dreams and you will be happy!


Odata cu vremea buna au venit si activitatile in aer liber, asa ca toata lumea a inceput sa vada terenul de volei cu alti ochi.

Nisipul a inceput sa atraga echipe chiar daca la inceput era foarte rece, apoi ud sau foarte fierbinte. De la echipe de beach voley 2×2 s-a ajuns usor la 2×6 chiar cu rezerve numeroase ce isi asteptau randul pe margine facand eventual incalzirea cu tenis de masa sau hula hoop.

Cu trecerea timpului echipele aveau chiar parte de spectatori, ramanand pe iarba doar pentru petrecerea timpului impreuna , altfel cand soarele nu mai conteneste cu stralucitul. Indiferent de scor, de echipa castigatoare sau cea care pierdea, noi stiam intotdeauna ca timpul ne permite revansa.

Seara cand soarele ne da ragaz de odihna si racoare, echipele zise „adevarate” se intruneau la partide serioase punctate cu rigoare dupa regulament, cu puncte greu obtinute, cu preluari dificile, tactici in doi si atacuri primejdioase.

Tot pe terenul nisipos am inceput a ne da porecle asa ca am devenit pe rand indian girls, fiind foarte galagioasa, cowboy aparandu-ma de soare cu o palarie, iar ceilalti Oooh laa Lalala, Coco Jambo si Flipper s-au tinut tare si am participat toti cu prezenta 100% la toate meciurile pana in ziua in care mi-am facut bagajul si am plecat. Asta daca nu socotim singura absenta motivata fiind de pregatirea prezentarii pentru examinarea finala, cand urechile imi stateau ciulite la orice bataie de minge de afara, invidiindu-i pe jucatori, mare povara.

Insa in zbor am venit cu nota de 12 (A in sistem international) de la examen, cu licuriciul ce a prins viata in miezul zilei sa-mi iau revansa zilei pierdute prin neprezentare.

Si uite asa, vecini de 3 luni de zile, studenti in acelasi campus am reusit sa ne cunoastem si sa ne petrecem timpul impreuna facand sport si legand prietenii ca mai apoi sa planuim si o excursie impreuna, asa cum veti vedea mai tarziu.

Dupa atata miscare si consum caloric in plin soare, serile veneau cu cate o incarcare de baterii asa cum se cuvine, cu gogosi, cu cantec de chitara sau cu diverse jocuri pline de veselie.

Iiha sa inchei ca un cowboy, inca nu am deslusit transpunerea pe hartie a sunetului facut de indieni.

Lasă un răspuns

