Believe in yourself and you will succeed! Follow your dreams and you will be happy!


Asa cum fiecare isi are obiceiurile si tabieturile sale, eu si Cristi avem intotdeauna obiceiul sa intram in libraria-anticariat dintre Universitate si Unirii cam prin zona Coltea. Nu i-am stiut numele, desi o recomandam cu orice ocazie pana azi, cand am avut un deja vu.  Niciodata nu plecam cu mana goala. E si imposibil sa nu se lipeasca nimic de mana in conditiile in care publicatii ce le vezi peste tot la tarife de 1oo de lei aici le gasesti nou noute cu maxim 30 de lei.     OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Asa azi rataceam in zona Lipscani plecand vesela si intinerita de la un tratament cosmetic a la Christine Valmy si ce sa imi vada ochii?! O alta librarie cu preturi de neintrecut! Petrec in jur de o ora in interior, si tot ma intreb daca sa fie aceeasi pe care o stiam eu, cunoscand chiar titluri, iar preturile strigau de la sine.

Fac o selectie, insa la casa neavand sa imi schimbe, ii spun ca revin. Ei bine, ghiciti voi unde am fugit de aici? Vis-a-vis de Spitalul Coltea pentru a ma convinge cu adevatat ca este o alta librarie indragita si nu care cumva s-au mutat. Da surprinsa i-am gasit in acelasi loc, Antic Exlibris . OLYMPUS DIGITAL CAMERACu aceleasi rafturi ticsite de carti bune, ce iti infrumuseteaza sufletul si iti completeaza personalitatea.

Titluri captivante din toate domeniile. Revenind la sediul nou m-am convins sa mai iau cateva carti in dar ce cu siguranta aduc bucurie oricui. 

Asa se face ca am targuit cate ceva din domeniul nostru sportiv, pentru ca in comparatie cu alte librarii chiar ai de unde alege. Ba inca alegerea e mult mai grea, nehotarata fiind.

Timp sa ai pentru toate hobby-urile pentru care ai ajutor in a le invata tainele. Gradinarit, cusut, brodat, cantat, meditatie, pictura, arta, cam tot ce mi-ar fii putut trece mie prin minte.OLYMPUS DIGITAL CAMERA 

Cu cartile atent alese, am plecat topaind de pe un picior pe altul spre casa. Desi sunt surpriza majoriatea cu greu ma abtin sa nu dau un telefon si sa  le spun ce le-am luat! Ma rezum totusi la a spune ce am luat pentru mine azi, si sa va arat prin poze ce am targuit de-a lungul timpului! 

Van Gogh a ramas in mintea mea din clasa a X-a cand i-am vizitat muzeul si inca imi aduc aminte de cateva tablouri celebre asa ca doar cu 5 lei am luat o carte acordeon A4 cu tablourile de care va spuneam si pentru ca nu puteam pleca si fara o cutie cu 12 felicitari cu tablouri din impresionism la doar 3 lei.

PS: Site-ul nu este la zi dar iti poti face o idee in legatura cu titlurile, preturile te vor uimi mai mult de atat! Ii gasesti in schimb cu acelasi nume pe facebook!OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Spor la citit si la descoperit ceea ce va face fericiti! Dar daca nu te omori cu cititul gandeste-te la prietenii tai carora le place!

Maine cred ca ma duc iar!🙂

Lasă un răspuns

