Believe in yourself and you will succeed! Follow your dreams and you will be happy!


394867_10151449438737803_1913849738_nSa fiu sincera  mi-era dor de nazbatiile Melaniei si desigur un alt motiv sa mananc fondante nu gaseam decat sa il regasesc pe Mirciulica intre alte sute de pisici. Cadoul din partea lui Cristi a cazut la tanc in luna februarie. Asa ca nu am stat pe ganduri, am incheiat socotelile cu cartea „O zi” David Nicholls, ce ramasese nceputa la plecarea mea in Danemarca, doar ca sa nu ma mai gandec la ea, insa cu nimic deosebita.

Intamplarea de fata insa iti fura toate zambetele indiferent de locatia in care te afli sau oboseala ce ai acumulat-o. Te asigur cititorule ca Melania se mentine in stan-dar-de!🙂

Deja te gandesti si incerci ca iti aduci aminte ultima carte citita de Rodica Ojog Brasoveanu! Nu-i nimic sunt convinsa ca sunt din categoria ce le-as putea savura si a doua oara! Personajele sunt aruncate in valurile destinului, tinut foarte bine in frau de protagonista noastra chiar daca situatia nu este pe deplin deslusita. Nu ar mai fi ea melania daca nu ar reusi sa prinda si un capat al firului si sa il croseteze dupa bunul plac!2013-02-22 23.23.44

320 de pisici negre vine in intampinarea dorului meu de Mitzu. Fondantele le-am luat din Stefan cel Mare de data asta, nu de la Cofetaria Georgi!

M-am delectat cu sotiile Melaniei, cu nervii intinsi la maxim ai maiorului Cristescu si ai lui Azimioara, dar nu in ultimul rand m-am distrat la umorul englezesc al lui Ned Morton.

Merita sa te arunci in glumele si in distractiile grupului Melania- complicii pentru a iti descreti fruntea zilnic. Mai am o carte din stocul rodica Ojog Brasoveanu asa ca nu intru in panica!

Comments on: "320 de Pisici Negre ~ Rodica Ojog Brasoveanu February 2013" (2)

  1. multumesc pentru recomandare, amuzanta cartea! Melania si Mirciulica sunt imprevizibili ca de obicei!

  2. […] un personaj ce se regaseste in multe romane politiste ale autoarei.  Eve a scris foarte frumos aici despre ’320 de pisici negre’, o carte pe care am citit-o amandoua simultan. Imi […]

Lasă un răspuns

