Believe in yourself and you will succeed! Follow your dreams and you will be happy!


SDC11396Fiind in ultimul an de Master, iata si ultima sesiune de comunicari stiintifice la care particip in calitate de student.  Ne-am inscris cam toata gasca pentru ca a fost un prilej bun de a prezenta lucrarea de disertatie in progres de finalizare si inca un motiv sa ma preocup serios de un poster.

Tin sa precizez ca prezentarile powerpoint cat, mai nou, si posterele in microsoft publisher sunt pentru mine o adevarata placere. E un prilej pentru mine sa imi pun creativitatea la lucru si sa ma manifest cat mai original.

Daca tot era ultima ocazie ca student, iar sesiunea fiind una internationala, mi-am amintit de eseul meu din Danemarca de care am fost tare mandra anul trecut pe vremea asta. L-am scos din arhiva si l-am afisat pe poster.

M-am simtit ca la „Duminica in Familie”, atmosfera fiind foarte relaxanta, iar emotiile aparand sumar printre banci. Sa fiu sincera in tot timpul asta am incercat sa transform orele si zilele in partenerele mele, incercand sa imi mentin calmul in ciuda faptului ca ma aflam intr-un „crescendo” cu scoala, cu masterul cu pilatesul. SDC11476

Titlurile ce si-au gasit o cale in lumea educatiei fizice au sunat asa: „Studiu privind combaterea efectelor sedentarismului prin gimnastica Pilates la femei de 25-30 de ani” si cel din Danemarca „Cooperative learning as a method to develop democracy and health in a pedagogical institution”.

Ce mi-a placut insa mult mai mult, intamplandu-se in premiera in toti anii acestia, congresul oferindu-ne ocazia sa participam gratuit, noua studentilor. Am asistat si la prezentarile profesorilor nostri. Admirand-o dintotdeauna pe Domnisoara Urzeala, nu am putut cum sa nu raman foarte placut surprinsa la prezentarea dumneaei, iar Domnul Marinescu a lasat pur si simplu audienta fara vorbe, acelasi stil calduros de a explica si de a transmite informatia.

O zi plina si vesela, asa cum ar trebui sa se intample intotdeauna la acest tip de evenimente.

Si pentru a nu fi o postare atat de seaca, va voi lasa o prezentare power point a ceea ce am sustinut acolo.health and democracy Cu siguranta toti trebuie sa ne aducem aminte si de cooperare atunci cand lucram cu oameni, desi viata de zi cu zi ne indeamna intr-o apriga competitie.

Mai multe fotografii puteti vedea aici si aici.

Lasă un răspuns

