Believe in yourself and you will succeed! Follow your dreams and you will be happy!


232323232%7Ffp3;9)nu=32( )3(2)8 7)WSNRCG=323664 6 62(nu0mrjSi uite asa fiind cu un picior in vacanta si eu si cu celalalt in asteptarea rezultatelor de la examenul de definitivat (pre vremea aia) m-am vazut pusa in pozitia de a face un plan de iesire in oras. Am stat pe ganduri, imi veneau tot felul de idei dar mai mult cu plecare din Gara de Nord, asa ca vestea ca in I.O.R.  se pot inchiria caiace mi-a revenit cu drag imi minte si am putut sa aranjez iesirea.

Daca as face o retrospectiva, cam dupa fiecare examen important cel putin in ultimii 3 ani, m-am plimbat pe apa fie cu barca, fie cu hidrobicicleta, se pare ca planul de fata a picat la tanc. 232323232%7Ffp3;9)nu=32( )3(2)8 7)WSNRCG=323664 6 52(nu0mrj

In 2006 pe cand eram in Polonia, a doua iesire din tara a mea, pentru care voi pastra amintiri fantastice, eram cazati in mijlocul unei paduri si pe marginea unui lac, caruia ii dadeam tarcoale in fiecare zi dis de dimineata. Intr-o zi mai cu soare ne-am pus la punct si am plecat cu hidrobarcile, am facut trenuletul, curajosii si-au luat caiace. In cea de-a  doua iesire pe apa, palmele parca ma ardeau de dorinta de a vasli si eu pe minunatia de lac. 232323232%7Ffp3;;)nu=32( )3(2)8 7)WSNRCG=323664 698(9 nu0mrj

Pe vremea aia nu stiam sa inot, aveam vesta intradevar, insa eram pe mijlocul lacului cand in sfarist colegii de ansamblu (eram plecati la festival de dansuri populare) s-au indurat sa ma lase sa incerc si eu si am facut transferul din hidrobarca in caiac. Si am vaslit cu atata sete incat ploaia ce incepuse deja sa cada nu m-a speriat deloc. Era un caiac dublu, si vasleam cu spor, sufletul imi zburda de bucurie.

De atunci, degeaba am cautat eu peste tot sa inchiriez, degeaba am intrebat in stanga si in dreapta unde pot sa mai trec prin experienta de neuitat. Nu se zarea nici un caiac la orizont pana intr-o zi cand am citit pe undeva ca se redeschide sezonul de caiac din I.O.R. Se redeschide, zic? Pesemne a mai fost, Anton ma linisteste ca erau acolo inca de pe vremea cand era el clasa a 9-a. Adica era atat de aproape si eu n-am stiut. IMG_0217

Nu-i bai, dorinta s-a amplificat cu asteptarea asa ca ma vad deja in I.O.R cu Cristi cu Flory si Alex, Anton se lauda ca e tot timpul acolo. Ne mai invartim putin pe alei cat sa apara si Anton dupa o discutie taioasa la telefon. Ajungem la locul cu pricina si ne mai tragem putin sufletul pana deschide. (in jur de ora 18 nu 17 cum scrie pe program).

Costul de inchiriere pe ora este de 10 lei pentru caiacul simplu si 20 pentru cel dublu. Pentru efortul care il depui timp de o ora este convenabil. Lacul este destul de mare si ai loc sa te plimbi in voie, ratele acompaniaza decorul iar pe pescarii amatori incearca sa ii ocolesti asta pentru a nu pleca de acolo cu traista plina de tot felul de laude!

Cu emotii la inceput, incercand sa imi aduc aminte de acum 7 ani, Doamne ce de ani. Tipul de la inchiriere ma intreaba daca stiu sa inot, acum raspunsul e da, insa nu renunt la vesta de salvare! Ma dumiresc cu echilibrul pe apa, Anton imi arata niste figuri de intoarcere, le prind repede si vaslim de zor cu padela si ma simt grozav.IMG_0239

Cristi a ramas pe margine sa ne faca poze, ne urmareste cu privirea iar noi trecem din cand in cand pe langa banca lui sa „dam check-in-ul”🙂 Cred ca ma voi reintoarce curand in parcul I.O.R, de altfel aflat in topul parcurilor din punctul meu de vedere (in sfarsit urmeaza in curand si un articol promis cred ca de 5 ani, de cand am venit in Bucuresti.

Citeam chiar in seara asta povestea scrisa de Ivan Patzaichin legat de Delta Dunarii si bicicleta apelor, in cartea „Povesti pe doua roti” despre care voi scrie in curand!

E o experienta de incercat pentru oricine, bucuria de a aluneca pe apa este deosebit de placuta. Poate asa voi reusi sa ajung si in Delta candva sa vad cu ochii mei canotca si sa o si incerc in locuri despre care am citit deocamdata doar in carti. IMG_0246

Incheiem placut plimbarea cu gasirea a doua cutii geocaching care, chiar daca parcul era foarte plin, ascunzatorile erau ferite de ochii curiosilor asa ca am umblat linistita cu GPS-ul in mana, spre bucuria mea.

Hai sa redenumim Parcul I.O.R plamanul verde al capitalei, un cartier verde cat se poate de verde. O pata de culoare pe harta Bucurestiului!

Comments on: "Cu caiacul in Parcul I.O.R. si Geocaching ~ 21st July 2013" (1)

  1. […] de natura.  Sigur ati ghicit deja ca si aici am alergat la crosuri, dar mai presus decat orice aici am inchiriat caiac si am alunecat in voie, am plecat in cursa fetelor pe biciclete care desi a fost […]

Lasă un răspuns

