Believe in yourself and you will succeed! Follow your dreams and you will be happy!


Fiind foarte activa pe Facebook, profitand de ultimele zile de vacanta, am aflat de crosul Invers. Pai find in Bucuresti nu puteam sa lipsesc, desi daca luam in calcul faptul ca la Crosul Societatii am ratat startul doar pentru ca am incurcat zilele, se putea intampla orice.

Faptul ca prin participarea la acest cros puteai sa ajuti 3 copii in suferinta mi s-a parut motivant indeajuns cat sa ma duc la start singura. N-am reusit sa mai conving pe nimeni. Pe Anton il zaresc exact inainte de start.  cros-invers-685x280

Chiar inainte de a ajunge in Parcul TIneretului, puteai sa iti faci o idee despre organizatori, BGS. Ei au solicitat un mesaj de confirmare celor ce se hotarau sa vina pentru cauza celor trei.  CIne s-ar putea razgandi dupa ce a trimis un mesaj dandu-si cuvantul?

Ei bine asa am ajuns eu la cortul de inscriere. Trebuie sa ma decid pentru cine particip. De acasa stiam deja problemele celor trei copilasi si intradevar e foarte greu sa te decizi intr-o asemenea situatie. M-am inscris pentru Emi, iar cand cei de la Antena 1 m-au intrebat pentru cine alerg am motivat alegerea, stiu ce inseamna o boala de piele, minora comparativ cu ce are micutul. Emi sufera de o boala rara de piele, orice atingere ii face rau. Luca sufera de autism iar Cristi de o boala interna.

Vazand ca e startul diferentiat pentru fiecare in parte, da toti aveam unul din cele trei nume pe tricou, mi-a parut rau ca la inscriere nu au stiut sa-mi spuna cum ar trebui sa procedez pentru a participa pentru toti trei, Tricou purtat pe dos, cum altfel cand alergam la un cros invers?

Am alergat 1 kilometru cu spatele si a fost o experienta foarte frumoasa, am socializat ca doar eram toti in alergare usoara. Intorcand capul sa vezi pe unde calci ii vedeai pe ceilalti alergatori, asa ca era un prilej de impartit zambete. Am si primit. Ais-Cros-Invers-752x1024

La finish, am ramas surprinsa, am venit aici strict pentru gandul ca sponsorii donau pentru fiecare alergator 10 euro. Dar sponsorii au dat si multe multe, dar multe lucruri promotionale alergatorilor. Am primit provizii suficiente cat sa petrec urmatoarele 24 de ore in oras. Veti vedea intr-un articol viitor pe unde m-au dus picioarele restul zilei, noptii.  Aici va las un link cu reportajul dat de Antena in care apar si eu Veverita.

Am plecat de aici cu inima impacata, ca am inceput luna septembrie cu o fapta buna. Le urez din tot sufletul multa sanatatae si daca voi mai avea ocazia sa ii ajut in vreun fel, o voi face cu drag.

Felicitari organizatorilor si tuturor sponsorilor care au ajutat enorm sa duca aceasta idee la finish in aplauzele tuturor participantilor. 

 

Comments on: "Cros Invers ~ 7 Septembrie 2013" (1)

  1. […] vederi, vederile semnate la prima mea intalnire cu postcrosseri romani. Asta tot azi a fost intre crosul invers si protestul de la Rosia Montana. Am alergat vioaie din loc in loc cu inima deschisa pentru noi […]

Lasă un răspuns

