Believe in yourself and you will succeed! Follow your dreams and you will be happy!


In ultima zi a targului ne facem timp sa rascolim si noi rafturile incarcate ale standurilor din RomExpo asa ca ne facem loc in furnicarul dornic de reduceri eu, Criss si Flori.

Primim inca de la intrare un manunchi de reduceri, ne pozam chiar cu mascota apoi ne punem pe cautat. Am deja in minte cateva titluri ce m-as bucura sa le gasesc la reducere.

Humanitas, All, Nemira standurile centrale sunt in plina forfota, preturile nu sunt mai mici decat pe elefant.ro, a caror mascota imparte vouchere de 1o lei si plase cartonate.

Ne despartim, cautam, scanam toate titlurile e chiar si o lansare de carte, dar sunt totusi derutata de preturi desi figureaza ca reduse. Trecem chiar si pe la standul UNEFS, unde cu un an in urma stateam bucuroasa. Vorbim cu doamna bicliotecara si ma hotarasc ce sa cumpar.

Mi-a placut mult PS: I love you, asa ca voi cumpara Suflete pereche tot de Cecilia Ahern, de la All, cu reducerea de 5 lei de la intrare si cu alta reducere de la stand, dau 16 lei si mai iau o carticica „25 de lucruri de facut inainte de a spune DA” sa i-o dau lui Ivonici dupa ce se intoarce din America.

Ne intalnim toti trei in fata la aer curat, cautarea ne-a cam incins, iar aglomeratia ne-a obosit de-a dreptul.

Facem rezumatul, Floricica si-a cumparat un stoc intreg, ma hotarasc si eu intr-un final si ma intorc la cei de la Carturesti sa iau ceaiul de Mango, mi se pare de poveste.

A fost o plimbare reusita, ne-am mia clatit ochii, am mai punctat un targ.

PS: De aici am fugit la Sala Palatului unde era Targul Health and Beauty, si acesta pe sfarsite asa ca nu am pierdut prea mult vremea, nu era nimic interesant de-a dreptul, mancare si creme.

Citeste si transmite mai departe! In curand si recenzia cartii si desigur stocul achizitionat de pe elefant.ro cu voucherul.

Lasă un comentariu